פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
היי, מהם תנאי הקבלה להנדסה אזרחית במכללה האקדמית להנדסה בירושלים ובבן גוריון? תודה מראש :)
היי רוני תנאי הקבלה להנדסה אזרחית במכללה האקדמית להנדסה ירושלים הינם תנאי הקבלה של הטכניון. המסלול הנלמד במכללה הינו מסלול משולב עם הטכניון כך ששנתיים מהלימודים מתקיימים במכללה בירושלים ושנתיים אחרונות מתקיימות בחיפה בטכניון עצמו. התואר שמתקבל בסיום הלימודים הוא התואר של הטכניון ולכן תנאי הקבלה זהים לדרישותהם. תנאי הקבלה במסלול זה דורשים עמידה בסכם של 82- אשר סכם שווה לשילוב ממוצע הבגרות והבחינה הפסכ'. אפשר לחשב את הסכם באתר הטכניון או לחילופין עם אחת היועצות שיוכלו לכוון ולהדריך אותך בהתאם. בנוגע לתנאי הקבלה של המחלקה הנ"ל באונ' בן גוריון הייתי ממליצה לך לברר עם היועצות באונ' את סיכויי ההתאמה מאחר וגם שם קיימת דרישה לעמוד בציון התאמה מסוים 430- שילוב של בגרות ופסכ'. אשמח לענות לכל שאלה נוספת גם במייל reli@jce.ac.il בהצלחה רבה רלי
תודה על התשובה, אגב בדקתי באתר של בן גוריון לא מוזכר אצלם שם התואר של הנדסה אזרחית, את בטוחה שהוא קיים אצלם בכלל? בכל אופן, אשמח גם לדעת מהם תנאי הקבלה של הנדסה חומרים במכללה האקדמית להנדסה בירושלים, וכמה מילים על התואר הזה? בכללי במה עוסקים בוגרי התואר, ומה אחוזי מציאת העבודה אחרי סיום התואר? תודה מראש :)
בב"ש יש הנדסת בניין (מקביל להנדסה אזרחית).
סגור