פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
באמת השוק מוצף? מעדיפים באמת בוגרים של מסלולים אחרים בגלל שהמסלול "מפוזר" מדי? אני שוקלת להירשם למשהו אחר עכשיו. חשוב לי שתענו כמה שיותר מהר.
תשמעי, אם את לא סגורה על עצמך, זאת לא סיבה נכונה לבחור בהנדסת תעשייה וניהול, והשוק מוצף בגלל כל האנשים האלה שכן בוחרים מהסיבה הזאת. אם את מתעניינת בייצור, לוגיסטיקה, שיווק וכו' זה יתאים לך! בהצלחה לך!
היי נועה זה מאוד לא נכון שבגלל שהשוק מוצף מקומות עבודה מחפשים בוגרים של מסלולים אחרים. תעשייה וניהול הינו תחום רחב (וכלל לא מפוזר) הנוגע בתחומים רבים ומגוונים ולכן מהנדסי תעשייה וניהול יכולים להשתלב במגוון רחב של עבודות - בין אם מדובר על חברות היי טק, בתי חולים, מכללות, בתי עסק פרטיים וכד'. תפקידו של מהנדס תעשייה וניהול מתמקד בייעול תהליכים: ייעול העבודה מבחינת משאבי אנוש, מבחינה כלכלית וכד'. מכיוון שתפקידו של המהנדס נוגע במגוון רחב של תחומים ומטרתו לייעל עבודה- יש דרישה מאוד גדולה בשוק למהנדסים כאלו כמעט בכל סוגי ותחומי עבודה. לפני שאת בוחרת תחום לימודי חשוב שתדעי מה התחום כולל, מהן אפשרויות העבודה לאחר מכן והאם תחום זה מעניין אותך. אשמח לענות על כל שאלה נוספת גם במייל reli@jce.ac.il בהצלחה רבה רלי
סגור