פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 09:52  16/02/12
שלום לכולם. רציתי להתייעץ לגבי אפשרויות שעומדות בפני בשאיפה להתקבל ללימודי הנדסה אזרחית בטכניון או באר שבע עם עדיפות לטכניון שאותה אנמק בהמשך. אז ככה כיום אני בן 23 . בתיכון לא נחשבתי לתלמיד טוב וסיימתי עם בגרות צולעת בכל מקצועות החובה ,מלבד אנגלית, בטווח ציונים של בין .60-70. אחרי הצבא השלמתי עצמאית את הבגרות באנגלית לרמת 4 יח״ל בציון 96 ושיפרתי בנוסף מתמטיקה לרמת 5 יח״ל בציון 90. (בעזרת מכינה כמובן) ואלה בעצם הציונים היחידים שאפשר להגדיר כטובים בתעודת הבגרות שלי כיום. עד היום ניגשתי פעמיים לפסיכומטרי שבראשון הוצאתי 643 ובשני ,שהיה בדצמבר האחרון שיפרתי ל671 . כמו שציינתי אני מעוניין להתחיל באוקטובר הבא בטכניון אך לצערי בשנתיים האחרונות סף הקבלה עלה כל שנה וכרגע אני רחוק 2 נקודות בערך  מסף הסכם התחתון. עברתי דרך ארוכה עד היום וחבל לי להתפשר רק על בגלל ציוניי מימיי התיכון ולכן אני שוקל לגשת לעוד פסיכומטרי בשילוב של בגרות מורחבת של 5  יחידות (אני חושב גיאוגרפיה כי הבנתי שהיא פשוטה ביחס לאחרות וישנם כאלו שלמדו עצמאית ואולי זה יתאפשר עם עוד פסיכו שבו אני גם חושב שאני מסוגל ליותר) האופציה השניה היא לקחת איזה קורס בפיזיקה ולגשת לבגרות של 5 יח״ל ,אופציה שכביכול עדיפה כי בציון מספיק טוב גם תבטיח את הקבלה שלי וגם תפטור אותי מבחינת הסיווג שאני מחוייב לעבור בגלל היעדר רקע בפיזיקה דבר שגם יפחית את העומס בשנה הראשונה. לפי החישוב שעשיתי ציון בפיזיקה של 85 יעשה את העבודה ומנגד גם 90 בג״ג יכול ועם אשפר עוד את הפסיכו אז בכלל..ואני יודע שלהשיג ציונים כאלה זה לא פשוט. זהו אני יודע שחפרתי אבל אני באמת מתלבט ואין לי כל כך זמן להחליט אז אם למישהו יש איזו עצה לגבי בחירת אופציה מבין השתיים או יכול להציע חלופה אפשרית אני יותר מאשמח! תודה על כל מקרה.  
דניאל | 09:57  16/02/12
ודרך אגב אני בוגר זינוק מחזור אפריל .11 
סגור