פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
hey | 14:49  17/02/12
שלום, אז ככה עשיתי פסיכומטרי ביולי האחרון ניגשתי ישר כשהתחפששתי ונגשתי ללא מוטיבציה ויכולת נפשית.. בקיצור קיבלתי ציון על הפנים והיתי ככ מאוכזבת כי למדתי מלא!! וגם הרגשתי שהמכון (קידום) שלמדתי בו לא באמת קידם אותי ולא התקדמתי בשיעור.. בכל אופן, הלך לי על הפנים ואני יודעת שאין לי מה לגשת שוב למבחן כי זה יעשה שיפור (אם בכלל ) של איזה 20-50 נקודות... לא ככ עוזר לי... וכל המכללות/אוניברסיטאות נחשבות מבקשות פסיכומטרי גבוה. אני ממש מתוסכלת זה לא פייר!!! איפה פשר ללמוד מה אפשר לעשות?? אני אםילו לא יודעת מה אלמד!!!!!!!
אלה זינוק | 08:07  27/02/12
יקירתי, אני מאוד מזדהה איתך ומבינה אותך. אני אנסה לעזור לך בשני כיוונים: 1. לימודים גבוהים ללא פסיכומטרי: ישנם מוסדות ומקצועות רבים שלא דורשים פסיכומטרי אלא רק בגרויות או מכינה קדם אקדמית או מבחני כניסה וראיונות. למשל- מכללות רבות, האוניברסיטה הפתוחה. 2. אני מאמינה בך וחושבת שאם תגשי שוב לפסיכומטרי, בעזרת מורה שמתאים לך ובית ספר שמקדם אותך (!), תוכלי לשפר ביותר מ20-50 נקודות. נסי לבדוק בתי ספר שמתאימים לך יותר ולראות מה מייעצים לך לעשות, העתיד שלך עוד לפנייך ויש לך זמן וכוח להחליט מה לעשות איתו! :) תמשיכי לעדכן, המון המון בהצלחה!!
סגור