פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
פסיכו2 | 12:11  12/02/12
שלום,ניגשתי בדצמבר לפסיכומטרי, וקיבלתי ציון שנמוך ב-20 נק' מהמינימום שדורשת המכלל שבה אני רוצה ללמוד ריפוי בעיסוק. אני מתלבטת האם כדאי להרשם למועד אפריל וללמוד לבד,בידיעה,שבגלל שאני לומדת בלי קורס,ומשלבת שירות לאומי תוך כדי, זה יהיה מאוד קשה..מה גם שלא נשאר המון זמן.. או שכדאי לוותר ולא ללמוד ריפוי בעיסוק בכלל?בידעיה שזו אומנם אופציה שאני מאוד מעוניית בה,אבל זאת לא האופציה היחידה שלי.. מה עושים?! מה הסיכוי שאשפר כשאני לומדת לבד?! עוד שאלה,יש סיכוי שבהיי קיו יפתחו לי את האתר שהיה לי כשעשיתי אצלם קורס? תודה! :)
אלה זינוק | 08:02  27/02/12
היי, השיפור שאת צריכה הוא ריאלי לחלוטין, 20 נקודות זה משהו שאפשר לשאוף אליו בהחלט. האם נרשמת בסוף? ההרשמה הסתיימה, לכן אני שואלת. אם החלטת להירשם, יש סיכוי טוב לשפר, בעיקר אם תקחי כמה שיעורים פרטיים עם מורה מוסמך ובעל המלצות שיוכל לעזור לך. תצטרכי לפנות להייקיו כדי לבדוק את עניין האתר, לצערי אני לא יודעת :-\ בהצלחה!!
אחד ששיפר | 18:18  03/08/12
שיפרתי ב141 את הציון שלי. תאמיני לי, זה אפשרי מאוד. הא כן, למדתי לבד ולא הוצאתי על הבחינה יותר מ550 שקל :) עכשיו אני צוחק על חברים שלי ששילמו אלפי שקלים על קורס.
סגור