פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן | 13:08  29/01/12
שלום, אני מעוניין לגשת בפעם השנייה לבחינה הפסיכומטרית.. אני מעוניין לשמוע המלצות על ערכות ללימדה עצמית. חשוב לי שהערכה תכיל סימולציות[כמה שיותר יותר טוב],ספרים לתרגול וספרים לחזרה על החומר,ואם זה אפשרי גם מילון לאוצר מילים,בקיצור,ערכה שלמה שמכילה הכל והיא נוחה למשתמש. אשמח לשמוע את טווח המכירים לערכה הזאת ומאיפה ניתן לרכוש אותה. בתודה, עידן.
אלה זינוק | 11:11  07/02/12
היי, קודם כל- בהצלחה! :) ערכות ללימוד עצמי מן הסתם עדיף לרכוש בבית ספר מוכר ואיכותי לפסיכומטרי, כזה שיש לך המלצות עליו. אם אני זוכרת נכון, בפורום פסיכומטרי של תפוז יש לוח מכירת ערכות ללמידה עצמאית, תבדוק שם!
גיא קום | 17:29  12/02/12
אהלן. אני לומד לבד בעזרת האתר "פסיכו". יש שם הרבה תרגול והסברים. חוץ מזה יש המון תרגילים לפתירה באתר "פסיכומטרי אחד על אחד" למרות שאחוז קטנטן מהתשובות שלהם שגויות. אפשר להתעלם משתי השאלות השגויות הללו. חוץ מזה זה אחלה אתר.
סגור