פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירו | 23:33  30/01/12
שלום, ניגשתי בדצמבר האחרון לבחינת הפסיכומטרי וקיבלתי בשבוע האחרון את התוצאות..התכנון הראשוני שלי היה ללמוד מזרח תיכון- תחום שמאוד מעניין אותי להתקדם בו, כמובן עם שילוב כלשהו- או סוציולוגיה, או תקשורת.. לאחר התיעצויות וחיפוש מקצועות נחשפתי לתחום קלינאות התקשורת בו התאהבתי מיד..התואר נשמע מרתק ומבטיח מקצוע מדהים ומאתגר. אך לצערי אני לא עומדת בדרישות הקבלה, ומכאן אני חסרת אונים..קיבלתי 570 שזה ציון במרחק 80 נקודות מהציון שהמכללות דורשות..אני לא יודעת מה לעשות, גם אם אנסה לשפר את הציון, אני מודעת לכך שזה לא בהכרח יהיה בעוד 80 נקודות.. אני כבר לא יודעת אם לוותר, להמשיך הלאה, פתאום מזה"ת כבר פחות נשמע לי מושך..אשמח לקבלת עזרה תודה מראש
אלה זינוק | 11:15  07/02/12
היי, כל הכבוד על הציון המכובד!! :) זכרי שתמיד תוכלי להתחיל ללמוד משהו מסוים ואז להחליט שאת עוברת, אם לא יתאים לך. תוכלי גם תמיד לגשת שוב לפסיכומטרי ולנסות לשפר ככה שתתקבלי לקלינאות תקשורת. חוץ מזה, את יכולה להיכנס להרצאות בשני התחומים (בלי להירשם, רק כדי לשמוע קצת) ולראות מה מרגיש לך יותר נכון ומעניין. בשורה התחתונה- שני התחומים מעניינים ומצוינים וכדי לדעת מה מבין השניים את מעדיפה את תצטרכי להתנסות בהם קצת, ורק אז להחליט! המון בהצלחה! :)
סגור