פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תמי | 23:39  19/08/07
אני ממש מתלבטת בין סוציולוגיה וחינוך-תואר רב תחומי לבין כלכלה ומנהל עסקים שגם זה תואר רב תחומי (אומרים שעדיף כלכלה מאשר סוציולוגיה) אני לא יודעת מה יותר מדבר אליי . כלכלה זה מתמטיקה חרישה של תרגילים וסוציולוגיה זה התפלספות... דיי מעפאן! מה אפשר לעשות אחרי תואר של סוציולוגיה ?ומה אפשר לעשות עם תואר של כלכלה? תודה חמודה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:55  20/08/07
הי תמי תואר בסוציולוגיה אינו מקצוע ולכן מאפשר עיסוקים בכל מיני תחומים שאינם דורשים לימודי מקצוע ספציפי כגון: ניהול, שירות, משאבי אנוש וכ"א ועוד תפקידים שדורשים הכשרה אקדמאית כלשהי. לעומת זאת תואר בכלכלה מקנה מקצוע. ניתן לעבוד ככלכלן בבנקים, משרד האוצר, במשרדי פרסום ועוד. אז תלוי מה מעניין אותך ועד כמה את רוצה לתחום עצמך כבר לתחום ספציפי.בהצלחה
סגור