פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 16:40  19/08/07
שאלתי כבר פעם, אבל עדין אין תשובה, אז... ככה: אני מתלבטת בין מספר מסלולים, ובעיקר בנוגע לתעסוקה בהמשך. ביולוגיה 1. במה אפשר לעבוד עם תואר ראשון בביולוגיה, ללא תואר שני בתחום? 2. האם אפשר למצוא עבודה אחרי תואר במחשבה ביולוגית? פסיכולוגיה 3. מה ההבדל מבחינת השמה בעבודה בין תואר ראשון בפסיכולוגיה עם חטיבה בניהול לבין תואר ראשון דו חוגי בפסיכולוגיה וניהול? אילו אופציות לתואר שני קיימות ממסלולים אלו? הנדסה האם יש סיכוי למצוא עבודה אחרי תואר ראשון בהנדסת מכונות באפקה?? או שמא דרוש תואר שני, ואיזה? המון תודה על העזרה!!!!!!!!!!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:39  19/08/07
הי 1. עם תואר ראשון בביולוגיה ניתן להשתלב בעבודות מחקר במעבדות, במפעלים ובחברות מחקר. 2.לגבי שאלתך השנייה, חטיבה בניהול אינה מספיקה להגיע לתפקידים כמוף פיתוח עיסקי, ניהול מחלקת שיווק, ותחומים הדורשים השכלה מקיפה במנהל עסקים. 3.לגבי הנדסה, נראה לי שניתן למצוא עבודה כבר אחרי תואר ראשון בהנדסה וממש לא הכחרי תואר שני.בהצלחה
סגור