פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום,שמי ענת אני בת 22 ומתגוררת ברעננה. ממוצע המשוכלל של תעודת הבגרות שלי היא:92. אני יודעת שנתקלתם רבות במשפטים כגון:אני לא יודע/ת מה ללמוד והיכן. זו בדיוק הבעיה שלי. מזה שנתיים אני מתבטלת מה והיכן ללמוד,מה פרקטי והכי "משתלם".אני נוטה לכיוון של מדעי התזונה/ריפוי בעיסוק/פיזיתרפיה/תקשורת ופרסום. אך אינני יודעת מה לבחור! אני לא מבקשת מכם בחור בשבילי הרי הדבר אינו הגיוני אך אני אשמח מאוד אם תוכלו לתת לי כלים על מנת להתמקד ולבחור כי השעון מתקתק..אני חוסכת ללימודים מזה כשלוש שנים, אך איני יכולה להרשות לעצמי ללכת למבחני הכוונה מפאת המחיר הגבוה. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי או להקנות לי כלים ומיומניות לבחירת המקצוע או לכיווין מסיום. תודה מראש, ענת.
היועץ | 13:15  20/08/07
ענת שלום, שווה להיכנס לאתר כיוונים לעתיד זהו אתר המציג מודל סחל"ב לבחירת מקצוע. מקווה שיהיה לעזר בהצלחה, היועץ
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:52  20/08/07
הי ענת אני ממליצה לך לפנות ליעוץ מקצועי בבחירת מקצוע היות ואת מודעת לתחומים המעניינים אותך רק שאינך מצליחה להגיע להחלטה, כך שביעוץ תוכלי לבחון מה מעכב אותך מלקבל החלטה ומהם "העניינים" המונעים ממך לבחור ולהתחייב. בהצלחה
סגור