פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכאל יזדי | 19:18  25/04/14
חברים יקרים,קוראים לי מיכאל,אני בן 23,אני כרגע בשלב בחיים שאני אמור לקבל החלטה מה ללמוד. התחלתי קצת לקרוא ולהתעניין ומה שמשך אותי בגדול זה תואר בניהול מערכות מידע.השאלה שלי היא כזאת מה ההבדל הגדול בין תואר של ניהול מערכות מידע לעומת קורס בניתוח מערכות מידע? (אני מפחד שלא אוכל לעמוד בתואר כזה,אז אם באמת ואני יעשה קורס,במה זה יגביל אותי מבחינת תעסוקה בעתיד,שכר או שבכלל זה לא אותו תחום) אשמח למי שיעזור!
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:12  27/04/14
מיכאל שלום , הן הקורס והן התואר עוסקים בתחומים מקבילים, הקורס מעניק לך הכשרה ספציפית יותר ומצומצמת יותר לעומת התואר שמעניק לך אופציה להשתכר עם שכר במשמעותי יותר, ובעמדות קידום משמעותיות יותר לצד בוגרי מדעי המחשב . בהתלבטות בין הבחירה בבעל קורס בתחום או בבעל תואר , הבחירה בד"כ תהיה בזה שלמד יותר . נוסף על כך התואר מעניק לך מלבד אופציות קידום הן אופציה להתעסק בנישות מגוונות באותו התחום , דבר שיאפשר לך גם קידום וגם גיוון . ולכן בגילך הייתי ממליצה לך ללמוד לתואר ראשון. בברכה, אורית
סגור