פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 09:23  02/05/14
שלום, אני עורכת דין העובדת במקצוע מזה כשנתיים. תמיד חשבתי שאעסוק במקצוע תקופה מסוימת ואחר כך אתקדם משם לתפקיד ניהולי כלשהו. לאחרונה החלטתי שאני לא מעוניינת להמשיך עוד בעיסוק במקצוע ולפתע עלתה הזדמנות לעשות משהו שתמיד הייתי טובה בו וזה ללמוד הדרכה של פילאטיס (כל חיי עסקתי בתחום הגוף יוגה, ריקוד וכו' כתחביב ותמיד רציתי להעמיק בנושא). אני ממש מתלבטת אם כדאי לי לעשות את ההסבה ולקחת את הסיכון או לנסות למצוא עבודה בתפקיד ניהולי כלשהו. האם כדאי להתייעץ עם יועץ תעסוקתי בנושא? האם יש טעם ללכת למבחני התאמת עיסוק או שנכון יותר רק לקיים שיחה עם אדם שיכול להעריך את כישוריי ולייעץ? אציין שאני אמא לתינוקת ובבית מסתמכים על המשכורת שלי.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 15:20  07/05/14
מורן שלום , התשובה לשאלה למעשה נמצאת אצלך. עלייך לבצע רשימה של יתרונות וחסרונות לצד החשיבות שאת נותנת לכל אחד מהם. ייתכן שתפקיד ניהולי בתחום המשפטים יהיה רווחי יותר לאחר ניסיון של שנתיים לעומת יציאה לשוק העבודה בתחומי הספורט והרפואה המשלימה . עם זאת כמובן יש לקחת בחשבון את הזיקה האישית שלך למקצוע לטווח ארוך. עצם העובדה שהגעת להבנה שאת מעונינת בהסבה מקצועית מנחה אותך שיש לשנות משהו במצבך התעסוקתי הקיים . הייתי ממליצה לך לברר כמה שיותר על תחום הפילאטיס והיוגה. מדובר למעשה בתוכניות / קורסים שנתיים (שמתקיימים בוינגייט, מכללת רידמןועוד) שמעניקים לך את ההכשרה לעסוק בתחום ולהתשלב בחדרי כושר, חדרי ספא, מתנס"ים והן לעסוק בפרילאנס. היום זהו תחום מאד מתפתח ומשגשג. מדובר בקורסים בעלי עלויות משתנות אך לא מדובר בעלויות משמעותיות. המלצתי היא להתחיל בקורס במקביל לעבודתך העכשווית ולהתחיל לעסוק בתחום בצורה הדרגתית. במידה והעיסוק/ השכר לא ירצה אותך תוכלי לחזור לתחום שבו את עוסקת עכשיו ללא חרטות וספקות מיותרות . בברכה, אורית
סגור