פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לאחר שנה א' של לימודי כלכלה וחשבונאות באוניברסיטה, במהלך הלימודים אהבתי את הכלכלה אך מאוד לא אהבתי את המיסים וקריאת פסקי דין. לכן לקחתי הפסקה לשנה. מושך אותי התחום של הכספים והשקעות אבל אני חושש להיות מדוכא ומשועמם מכל הספרים והדוחות. לפני הצבא למדתי הנדסאי אלק' ושרתתי ביחידת פיתוח ואפילו כעת אני יכול להשתכר במשכורת גבוהה משל רו"ח מתחיל עם ניסיון. אני טוב במספרים וחושש ללמוד הנדסה עקב המעבר של עבודה בכל שנתיים והקושי למצוא עבודה בגיל מבוגר והתובעניות עקב היותך שכיר. אמנם בהנדסה ניתן להיות שכיר במשכורת גבוהה ויש קושי להגיע לעמדות מפתח בחברה לעומת רו"ח שמתחיל בשכר בריצפה אבל מתקדם לאורך השנים. כעת אני בהתלבטות האם להמשיך באונ' בלימודיי הקודמים או לעבור להנדסה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:38  12/06/07
שלום דויד אם העיסוק בראיית חשבון קוסם לך ורק בלימודים אתה קצת סובל, אז אולי כדאי לספוג עוד קצת כי מדובר בתקופה יחסית קצרה ביחס לשנות העבודה. אבל נשמע שאתה יותר מתעניין בהנדסה ולכן המעבר הוא כדאי היות וחשוב להיות מחובר לעיסוק , כי אז גם אני מאמינה שתרוויח ותצליח, אך בהיעדר מוטיבציה לא תצליח לעמוד במשברים השונים שמציב שוק העבודה וכל מה שכרוך בבניית קריירה.בהצלחה
סגור