פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בינלאומית | 19:52  10/06/07
שלום, אני בת 33, עומדת לסיים תואר שני במנהע"ס עם התמחות בשיווק. ב-10 שנות הקריירה שלי (חצי בארה"ב) אני עובדת בשיווק שמתרכז בפרסום, תערוכות, שת"פים אינטרנט וכו. כיום מנהלת שיווק בינלאומית בחברה קטנה. קצת נמאס לי לטחון את היבט הפרסום. אני כבר לא בטוחה ששיווק זה בשבילי מרב שמעמם לי. רוצה ריענון, אבל אין לי כוונה להתחיל תואר נוסף. רוצה להישאר בעבודה בינלאומית, ועם קשר לאנשים - משהו דינאמי שמאפשר לי להיות יצירתית ועצמאית. מכירות זה לא בשבילי. אודה לכל עצה שתוכלי להציע.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:34  12/06/07
שלום אולי לפנות לארגונים גדולים שיש להם מגע וקשרים עם חו"ל כמו הסוכנות היהודית, מרכז פרס לשלום, בית איזי שפירא וכו'. אופציה שנייה לפנות לתחום של גיוס כספים ותרומות מחו"ל לעמותות וארגונים, או קניינות ומסחר בחברות שעושות עסקים עם חו"ל.וכמובן תחומי שיווק, פיתוח עיסקי בחברות שמתאימות לך.
סגור