פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
lalanya | 15:27  10/06/07
אפרת שלום, אני כיום בשלבי סיום של לימודי גרפולוגיה +השלמות קורסים בפסיכולוגיה כדי לעבור את ההסמכה של האגודה הגרפולוגית הישראלית. על סמך הניתוח הגרפולוגי, אפשר לאתר תכונות המתאימות יותר או פחות לתפקיד מסוים, אך לדעתי אין בזה די כדי שאוכל לתת הכוונה מקצועית של ממש. לכן, כדי להשלים את הפער, איפה ניתן ללמוד הכוונה מקצועית שלא במסגרת תואר (יש לי תואר I במדעי המדינה ותואר II במנהל עסקים). תודה לך.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:02  12/06/07
שלום מהמקום שאני מגיעה ממנו שזה פסיכולוגיה, ההכשרה כדי להגיע לתחום היעוץ קריירה, היא מאוד ברורה, תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות וארבע שנות התמחות אחרי התואר פלוס מבחן התמחות. אני יודעת שבשוק העבודה קיימים כל מיני סוגי יועצים , מאמנים, אנשים שבאו מתחומי גרפולוגיה או תחומי טיפול אחרים, אבל אז אני לא בדיוק יודעת איזה סוג יעוץ ומה הכלים בהם הם משתמשים. אני חושבת שקורס בתחום של אימון (COCHING ) עשוי לתת לך מענה מספיק. בהצלחה
סגור