פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום וברכה, אני אנסה להציג את עצמי כדי שתוכלי להכיר טיפה ולייעץ לי... אני בת 20 דתייה, אני מאד מתחברת לתחום הראלי של מתמטיקה וכו'.. בנוסף אני מאד אוהבת אנשים והמון שנים הדרכתי בתנועות שונות ובשירות הלאומי והיה מעולה ומספק. מצד אחד יש לי ציונים טובים, וכולם ממליצים על לימוד כלכלה חשבונאות, שיש לכך ביקוש בשוק וכסף טוב וכן שיש בזה צד מתמטי וריאלי או אולי לימוד כלכלה בענפים אחרים. ומצד שני אני אוהבת אנשים, וקשה לי לראות את עצמי כל היום בודקת דוחות כספיים, וכן הלימודים הסטא'ז והעבודה דורשים המון כוחות וזמן, ואני לא בטוחה שרצוני להיות אשת קריירה. האפשרות השנייה היא להיות מורה למתמטיקה, שיש סיפוק גדול בעניין, אבל יש שחיקה מסויימת ואני לא ארגיש שאני מנצלת את הראש מספיק. מה דעתך? יש תחום נוסף שהיית ממליצה לי?
אביבית | 09:25  12/06/07
ההתנהגות בהתמחות כלכלית ניהולית. התואר משלב בין לימודי כלכלה וניהול ברמה בסיסית (אין מדובר בהכשרה להיות כלכלן) ובין לימודי מדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה) אשר מכשירים לעבודה מול אנשים. למעשה בסיום התואר ניתן לעסוק במגוון תחומים: ניהול כוח אדם, שיווק, שרות לקוחות ועוד, בארגונים פרטיים עסקיים וציבוריים (חברות שונות, בנקים, עמותות ועוד). את התואר ניתן ללמוד במכללה האקדמית אחוה באחריות אוניברסיטת בן גוריון והתעודה המוענקת בסיום התואר היא תעודה של האוניברסיטה. לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז המידע והרישום במכללה. בהצלחה! אביבית רכזת מידע ורישום במכללה האקדמית אחוה טלפון: 08-8588048 או *3622 בדואר אלקטרוני: avivit_l@achva.ac.il
סגור