פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיל | 07:33  07/02/12
שלום רב, שמי גיל ולפני 4 שנים סיימתי את לימודי התואר הראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל. החלטתי להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב לימודי תואר שני בתקשורת. אני מתלבט בין אוניברסיטת ת"א ובר - אילן. מה ההבדלים בין שני הגופים מבחינת לימודי התקשורת לתואר שני? תודה רבה.
בקי חיימוב | 18:07  21/02/12
גיל שלום, הפורום אינו עוסק בהבדלים בין מוסדות הלימוד מבחינת התעדוף. וגם אם היה, עדיין מומלץ יותר לפנות ישירות אל מוסדות הלימוד ולבקש מהם אינפורמציה לגבי מבנה הלימודים לתארים הרלוונטיים, לברר אילו תחומי מחקר מוכרים במוסד שלהם באותו התחום- זה חשוב מאד במידה ותרצה לעשות תואר שני במסלול עם תיזה, שכן התיזה שלך תתמקד בתחומי המחקר של הסגל האוניברסיטאי. המלצה נוספת היא להגיע פיזית אל הקמפוס ולשוחח עם סטודנטים שלומדים במחלקה. בהצלחה
סגור