פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מעין | 23:13  05/02/12
שלום! יש לי תואר ראשון בבלשנות אנגלית, ממוצע מעל 90. האם ואיפה אני יכולה ללמוד תואר שני בקלינאות תקשורת? זה אפשרי בכלל? מדובר בהרבה השלמות? אשמח לתשובה מלאה ככל האפשר, מאחר ואני מרגישה "תקועה" עם התואר שיש לי... איזה עוד תארים שניים, מלבד תרגום ובלשנות, ביכולתי ללמוד עם תואר ראשון בבלשנות? לאן עוד אפשר לנתב את התואר הזה? תודה רבה רבה מעין
רינת | 12:24  06/02/12
מעין שלום, אני ג"כ נימצאת במקום דומה לשלך. עשיתי תואר ראשון בחינוך עם התמחות באנגלית. כרגע אני עובדת כמורה לאנגלית וממש לא מסופקת. השעות הן מעטות, השכר נמוך וההשקעה גדולה. גם אני מחפשת מקום לעשות בו תואר שני בקלינאות תיקשורת או לימצוא תחום אחר שלא אצטרך ללמוד הכל מהתחלה ויכירו לי בחלק מהלימודים וביחד עם זאת עבודה יותר קלה ויותר מעניינת כמאבחנת או קלינאית תקשורת. אשמח להצעותיכם.
סיון | 12:16  07/02/12
מה שאת אומרת כי דווקא יש הרבה דרישה במערכת למורים לאנגלית. לא רק במשרד החינוך (שמעניק הרבה מלגות לסטודנטים לאנגלית) אלא גם "בשטח" עצמו יש דרישה לשיעורים פרטיים, להוראה מתקנת בתחום, לקורסים פרטיים וכדומה. מעיין – אם זה תחום שאת מתחברת אליו אז לא הייתי שוללת אותו כל כך מהר. יש היום תכניות מיוחדות לאקדמאים המבקשים לעסוק בהוראה עם מימון שכ"ל ומלגות. אם את מעוניינת בפרטים נוספים אני אשמח לעזור.
רינת | 13:09  07/02/12
כן. אני מעוניינת בפרטים על כך, אם אפשר.
ArielUniversity | 13:41  07/02/12
שלום. מציעה לך ללכת על כיוון של פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית אשר את התחומים אלו ניתן למצוא כמעט בכל מוסד אקדמי.. בהצלחה
בקי חיימוב | 18:02  21/02/12
מעין שלום, צר לי לאכזב אותך אך כדי להתקבל לתואר שני בקלינאות תקשורת דורשים רקע לימודי בתחום- כלומר תואר ראשון בקלינאות תקשורת בלבד. כלומר, גם השתלמויות, רבות ככל שיהיו, לא תעזרונה לבאים מתחומים אחרים. לעיתים, במידה ואנו לא חפצים לעסוק בתחומים המתאפשרים לנו תחת התואר אותו למדנו, קיימים מסלולי לימוד מקוצרים להסבה לתארים ראשונים: סיעוד, עבודה סוציאלית, הוראה ועוד. נסי לחשוב על תחום נוסף שיהיה רלוונטי עבורך, ותשקלי לחיוב גם את האפשרות ללימודי הסבה לאקדמאיים. בהצלחה
רינת | 19:33  21/02/12
ידוע לך/ לכם על לימודי ריפוי בעיסוק? הסבה/ לימודי תעודה. האם יש אפשרות ללמוד ריפוי בעיסוק לימודי תעודה ולעסוק בתחום אם יש כבר תואר ראשון בחינוך למשל? אם כן מה הן המקומות?
סגור