פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עסיס | 00:46  26/11/11
אני סטודנט ללימודי הנדסאים יש לי תעודה שנקראת תואר הנדסאי חשמל שלמדתי במשך שנתיים בימים אילו אני לומד הנדסאי בניין אני תמיד רציתי להיות קבלן אבל מצד אחד אני רוצה ללמוד תואר רציני יותר וכבד חשבתי על תואר בהנדסת חשמל או הנדסת בניין כהשלמה להמשך למה שלמדתי מאז ומתמיד מההתחלה הכוונה מנגד אני מתלבט מאוד בין לימודי כלכלה מנהל עסקים ראיית חשבון או עריכת דין בתחום הפלילי וכי למה אני אומר את זה אני מתגורר עם ההורים בצפון הגלילי - התנאי קבלה בטכניון מאוד קשים בטכניון אין מסלול של זרם חזק בהנדסת חשמל הם העבירו את זה לדרום בטכניון יש רק לימודי בניין והתנאי קבלה קשים מאוד גם הלימודים מאוד מאוד קשים ומסובכים כמו כן כל שאר המכללות שלא לדבר על האונ' נמצאות במרכז בעיקר בלימודי הנדסה יש בעיה כלכלית לחיות לשרוד בשנים הראשונות ללמודים כל היום לומדים מתמטיקה משמונה בבוקר עד שמונה בערב ואחרי זה צריכים ללמוד כל הלילה ככה שאין זמן לעבוד רק מי שהיה באותו צד יודע על מה אני מדבר ככה שאין לי כסף לשרוד 4 שנים ואפילו לא שנה + במצב כזה מנגד אני יכול ללמוד כלכלה במכללה שקרובה לבית שלי או לימודי משפטים במכללה בצפת או באיזור כרמיאל אני יכול ללמוד כלכלה שלוש שנים ולהמשיך לימודי ערב באונ' פעם בשבוע למשך שנה שנתיים אשמח לקבל המלצות
בקי חיימוב | 19:33  30/11/11
שלום, אשמח אם תחדד את השאלה שלך. בהצלחה
עסיס1 | 21:08  30/11/11
מה הכוונה אנני יודע וסגור לאיזה תחום לגשת יותר חשמל בניין או תחומי הכלכלה
סגור