פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליטל | 19:56  30/11/11
אני רוצה לעסוק במקצוע שקשור לבעלי חיים. וטרינריה לא בא בחשבון מבחינתי בגלל העומס בלימודים ובמקצוע עצמו, אני רוצה ללמוד מקצוע שלא דורש הרבה שנים של לימודים ולא ברמת קושי גבוהה מאוד, זה אפשרי? כמה אופציות שחשבתי עליהן ושאלות- חשבתי על תרפיה באמצעות בעלי חיים, אבל אמרו לי שבשביל לעבוד בזה אני צריכה קודם ללמוד לתואר בריפוי ועיסוק או אחד ממקצועות מדעי החברה, זה נכון? אסיסטנטית של וטרינר-כדאי ללמוד את זה בכלל? כמה אסיסטנטיות כבר אמרו לי שהן לא למדו את זה והשתלבו במקצוע עם הזמן תוך כדי הרבה עבודה צמודה עם הוטרינר. יש למקצוע הזה ביקוש בכלל? ומה לגבי אילוף? אם יש עוד אפשרויות שאני לא מודעת להן אשמח לשמוע.. ותודה מראש!
בקי חיימוב | 14:50  04/12/11
שלום, תחילה מציעה לך להתחיל לבדוק אילו לימודים אפשריים במוסדות הלימוד שעונים על הדרישות שלך מבחינה גיאוגרפית. לאחר מכן, בהתאם לאותם תחומים, פני למודעות דרושים ותבדקי מהו הניסיון והדרישות כדי לעסוק בתחום. במידה ותרצי עזרה בחיפוש מוסדות לימוד- ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160 בהצלחה
סגור