פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג | 15:03  26/09/10
רציתי לשאול, אני חושבת ללכת לכיוון של עיצוב אופנה אבל אמא שלי אומרת שאם אני לא בחמישה אחוזים של המעצבים הכי מוכשרים בעולם אני אגור ברחוב בסוף... אני נורא רוצה ללמוד עיצוב אופנה ולעבוד כמעצבת אופנה אבל אני לא רוצה לחיות מן היד אל הפה... מישהו יכול להגיד לי מה באמת נכון לגבי המקצוע הזה, מישהו שלמד, שעובד שמבין בזה? תודה.
שלום תחום עיצוב האופנה הוא אכן תחום קשה במיוחד בארץ קטנה כמו שלנו. בגלל הביקוש הקטן לבוגרים ולמעצבי אונה , תנאי הקבלה ללימודים מאד קשים ורק מעטים מתקבלים. עם זאת התחום הורחב לתתי תחומים בשנים האחורנות כגון קניינות, סטיילינג, שיווק אופנה, פרסום וכד'. את לא חייבת להיות מעצבת אופנה בעלת סטודיו אלא יכולה לעסוד בכל מיני חברות אופנה ובזה כן אפשר למצוא עבודה. עצה אחורנה לי אלייך- אם את אוהבת את התחום ואת חושבת שאת טובה בו את גם תצליח בו. לכי בעקבות החלום.
ג | 18:06  27/09/10
תודה רבה, נראה לי שזה מה שאני אעשה.
סגור