פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איל | 10:27  26/09/10
שלום רב. אני מתעניין בלימודי חוץ בטכניון. יש לי תואר ראשון בג"ג מאוניברסיטת חיפה, אולם אני מתעניין בלימודים בתחום אחר שיהיה יותר פרקטי לצורך תעסוקה. אני חושב ללמוד בלימודי חוץ בטכניון בתחום מחשבים, מנהלי מסדי נתונים DBA (לסביבת MS-SQL) או בודקי תוכנה QA או ניהול תשתיות SAP להכשרת אנשי BASIS. אין לי נסיון בתחום, ואין לי ידע רב במחשבים מלבד שימוש ביתי בסיסי. שאלותי הן האם לימודים כאלו יכולים להתאים לי והאם יש לי סיכוי למצוא תעסוקה בתחום לאחר סיום הלימודים, למרות חוסר הנסיון. והאם מבין הקורסים הנ"ל יש קורסים מומלצים יותר ופחות.
חנית נוה | 10:56  27/09/10
לימודי הממשך במחשבים של הטכניון מאד נחשבים בשוק העבודה כי הם פונים לבוגרי תואר ראשון בד"כ ולא רק במחשבים. יש הרבה קורסים שמתאימים לבעלי ידע בסיסי בלבד. הקורסים שציינת מבוקשים בשוק העבודה אך עלייך לקחת בחשבון שלכל מי שמסיים לימודים קשה בהתחלה למצוא עבודה והמשכורת נמוכה וזה לא רק בתחום המחשבים אלא ברוב התחומים. לוקח לפחות שנתיים לצבור נסיון עד שעולים בסולם הדרגות. עם זאת אם אתה מספיק מוכשר הבוס שתעבוד תחתיו יזהה את זה ויקדם אותך יותר מהר ממה שציפית. במידה ותרצה פרטים נוספים על הקורסים אנא כתוב לי למייל. חנית
גם אני למדתי תואר ראשון בכלכלה ושני במנהל עסקים, ולא קיבלתי סיפוק מזה, כי תמיד רציתי ליצור ולפתח משהו בעצמי. התייעצתי בפורומים השונים. והמליצו לי על הכשרת מפתחי תוכנה של הטכניון - הם אלופים בזה. והיום אני מברך על כך ומלא סיפוק. ומבחינת התעסוקה, חוטפים את אלו שלמדו בטכניון. יש להם ייעוץ חינם אני ממליץ בחום!
סגור