פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ש | 15:38  28/09/10
שלום , אני בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומעוניין ללמוד משהו תחום המחשבים,אבל לא יודע מה בדיוק . גלשתי בכמה אתרים של מכללות וראיתי שיש המון קורסים שניתן ללמוד , וזה מאוד מבלבל. אני מעוניין ללמוד משהו שיתן לי כלים להקים או לבנות תוכנה / מערכת בעצמי או להקים אתר אינטרנט . תמיד הייתי מעוניין ליצור משהו בעצמי . ראיתי שיש קורסים בתכנות וגם קורסים בבניית אתרים . קודם כל רציתי לשאול אותך מה היית ממליצה לי ללמוד ודבר שני האם יש לימודים או קורסים שיתנו לי את כלים גם ליצור מערכת או תוכנה בעצמי וגם להקים אתר אינטרנט בעצמי . תודה מראש .
חנית נוה | 08:55  03/10/10
שלום בניית אתרים הם תחום בתוך מטריאת התכנות ומכיוון שאתה בעל תואר שני הייתי ממליצה ללכת על התחום הרחב יותר -תכנות שייתן לך ערך מוסף. ישנם מוסדות לימוד כגון לימודי הממשך של הטכניון שמתמחים בהכשרת אקדמאים לתחום המחשבים והתעודה שלהם מאד נחשבת בשוק העבודה. במידה ותרצה פרטים נוספים אנא כתוב לי למייל. בהצלחה
סגור