פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני כרגע בהתלבטות שעלולה להשפיע על החיים שלי בזמן הקרוב ואולי גם בעתיד.. אני רוצה ללמוד מדעי המחשב באוניברסיטה (רוצה רק תואר אוניברסיטאי ולא של מכללה), והשקעתי המון מאז שהשתחררתי מהצבא לא מעט זמן (שנתיים) בהשלמת תעודת הבגרות שלי ושיפור ציונים. עשיתי מתמטיקה 5 יחידות עם ציון 90 סופי, אנגלית 5 יחידות בציון 86 סופי, וכל שאר המקצועות זה המקצועות חובה האחרים (2 יחידות) בציון 80+ בערך.. (כי מקצועות הומניים קשים בשבילי כתלמיד ריאלי) . הפסיכומטרי שלי (ציון 588) + הממוצע בגרויות שלי זה לא מספיק כדי להתקבל ויש לי לשפר פסיכומטרי באיזה 100 נקודות, וגם לשפר בגרות בספרות שוב ולעשות הרחבה בתנך לחמש יחידות עם ציון 85 לפחות כדי שיהיה לי סיכוי להתקבל לאוניברסיטה במקצוע שאני רוצה. השאלה, האם זה שווה עכשיו בגיל 24 להמשיך ולשפר בגרויות ופסיכומטרי או להתקבל כבר למשהו אחר באוניברסיטה שלא כל כך מעניין אותי כמו מדעי המחשב אבל לפחות להתחיל ללמוד לתואר אוניברסיטאי.. או לזרוק את כל ההשקעה שעשיתי עד כה ולהרשם לאוניברסיטה הפתוחה (מכללת רמת גן) למרות שאין לי משמעת עצמית גבוהה כדי שאוכל ללמוד לבדי את כל החומר ככה שזה גרוע בשבילי ללכת לפתוחה. לא יודע מה לעשות, יש עצות? חלק מהמשפחה שלי ייעצו לי ללכת ולהמשיך לשפר עד שאתקבל, אבל אני כבר בן 24.. אני לא רוצה להתקבל לאוניברסיטה בגיל 26 זה קצת מבאס
חנית נוה | 09:48  05/09/10
שלום אסי ראשית, כל הכבוד על ההשקה ועל החתירה למצויינות. זה אומר הרבה מאד עלייך ועל היכולת שלך להצליח בלימודים ולחתור למטרה. אני במקומך לא הייתי מנסה לשפר עכשיו פסיכומטרי כי 100 נקוודת זה הרבה אלא מנסה להתקבל עם הפסיכומטרי היחסית בסדר שלך למכללות שמתמחות בתחום מדעי המחשב כדון, האקדמית ת"א יפו, המכון הטכנולוגי חולון, רופין וכד'. מדובר במכללות טובות מאד בעלות שם בשוק העבודה שמקבלות עם פסיכומטרי ממוצע כמו שלך. במידה ותרצה ייעוץ אישי יותר אנא כתוב לי במייל. חנית
אילנה | 11:03  14/09/10
עדיף ללכת למכללה, להתחיל כבר משהו, לא לפתוחה, תואר תוכל לעשות בהמשך, לפחות תתחיל ללמוד ותסיים ותתחיל לעבוד במקצוע,
נועה | 13:05  07/10/10
למה שלא תעשה תואר במכללה?? למה להתעקש על אוניברסיטאות? הרי בכל מקום היום כבר יודעים ורואים שהמכללות תופסות תאוצה רצינית ושבאמת כבר הולכת ונעלמת הסטיגמה על המכללות. אני באופן אישי לומדת במכללה משפטים ומאוד מרוצה ואפילו במגעים על משרד עו"ד חשוב ( של עו"ד אורי דניאל ) לשם התמחות.
סגור