פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליה | 18:14  05/09/10
הי חנית מה נשמע יש לי קושי א-ד-י-ר בבחירת לימודים לתואר ראשון אני בת 26 עשיתי פסיכומטרי לפני 3 שנים ולאחרונה עשיתי מכינה לעלות את ממוצע הבגרות שלי..וחייבת להתחיל כבר למוד עכשיו! יש לי ציונים לא רעים מדי ממוצע 91 פסיכומטרי 580 הבעיה היא שאני כ"כ מבולבלת וממש רוצה כבר להירשם ורוצה להשאיר מאחוריי את השנים הרבות של דחיית ההחלטה.. התחומים שמעניינם אותי- מדעי חברה/רוח פסיכולוגיה,מדעי התנהגות , תקשורת, עוס, משפטים, קרמינולוגיה, גיאוגרפיה,פילוסופיה. וכתיבה... אני כבר לא יודעת מה לעשות מאחר וכבר לא נשאר זמן והשנה כבר מתחילה. אני מתחילה לחשוב על אופציה אחת ועוברת לבאה.. אני אשמח לכל הצעה או כיוון..יעוץ..תשובה.. בטח נשמעת קצת נואשת אבל את בטוח מבינה. בכל מקרה אשמח מאד לכל מענה.
חנית נוה | 09:44  06/09/10
היי ליה, תשאירי את מספר הטלפון שלך במייל שלי ויהיה לי יותר קל לתקשר איתך.
אילנה | 11:00  14/09/10
אני ממש מבינה אותך, אני רוצה ללמוד אבל מבולבלת, לא יודעת מה ללמוד, במה אני אוכל למצוא עבודה כדי שהלימודים יהיו אפקטיביים ולא ביזבוז כסף וזמן,
סגור