פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רן | 10:46  05/08/10
כמו השנים האחרונות, אני עובד כמדריך חדר כושר וכן קצת נותן תמיכה למחשבים באופן עצמאי, אבל הבעיה היא שאינני מרוצה לחלוטין ואני מעוניין לבצע שינוי מקצוע וכאן גם יש בעיה, אני אדם של אמנות, אני יוצר מוסיקה, אני כותב ואני מצייר והבעיה שכישוריי אינם מביאים פרנסה ולכן אחרי מחשבות רבות מאוד מה לעשות שיתאים ולו במידה מעטה לנפשי ושאוכל להתפרנס בכבוד, אני פונה לפורום זה שאולי ממנו תצמח הישועה. לגבי רקע לימודי, הוא לא עשיר במיוחד, אבל אני מוכן להתחיל מנקודת ההתחלה במקרה שימצא משהו מתאם. תודה מראש רן.
*אני מוסיף שוב תגובה כי בתגובה הראשונה החסרתי בטעות פרטים. שמי רן וגילי 36 עד היום, עסקתי בעבודות שונות אשר אינן תואמות את כישוריי ויכולותיי, כמו השנים האחרונות, אני עובד כמדריך חדר כושר וכן קצת נותן תמיכה למחשבים באופן עצמאי, אבל הבעיה היא שאינני מרוצה לחלוטין לא מהעיסוקים ולא מהשכר ואני מעוניין לבצע שינוי מקצוע וכאן גם יש בעיה, אני אדם של אמנות, אני יוצר מוסיקה, אני כותב ואני מצייר והבעיה שכישוריי האמיתיים הללו, אינם מביאים פרנסה ולכן אחרי מחשבות רבות מאוד מה לעשות שיתאים ולו במידה מעטה לנפשי ושאוכל להתפרנס בכבוד, אני פונה לפורום זה שאולי ממנו תצמח הישועה. לגבי רקע לימודי, הוא לא עשיר במיוחד, אבל אני מוכן להתחיל מנקודת ההתחלה במקרה שימצא משהו מתאם. תודה מראש רן.
חנית נוה | 08:59  08/08/10
שמי חנית ואני מנהלת הפורום והיועצת האקדמית של האתר. אשמח לתת לך ייעוץ אישי בטלפון לגבי לימודים ומקצוע. הטלפון שלי הוא 039700141
סגור