פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מתחיל קורס פסיכומטרי בחודש הבא וההתלבטויות לגבי בחירת מקצוע הופכות לקשות וממשיות יותר מאי פעם. השתחררתי לפני חודש וחצי, אני בן 21, אני יודע שאני לא אמור להיות לחוץ להחליט, אבל אני מרגיש שאני ניצב בפני בעיה שמבחינתי קשה יותר בשבילי מאשר לאחרים ואני יודע שיהיה לי מאוד קשה להגיע להחלטה. הייתי אומר שבאופן כללי אני בנאדם עם נטייה הומנית אבל סיימתי 4 יחידות במתמטיקה ב84 וביולוגיה בערך באותו ציון. למעשה רוב הבגרות שלי כולל מקצועות הומניים נעה סביב הציונים האלה כשאנגלית למיטב זכרוני היא יותר גבוהה. אני חושב שיש לי יכולת ריאלית מסויימת שאני פשוט לא ממש עבדתי על לפתח כי אף פעם לא נמשכתי לזה מאוד. עד היום חשבתי על 3 כיוונים, מוזיקה, מדעי המחשב ופסיכולוגיה. אני מנגן מספר שנים לא מועט והמוזיקה היא הגורם המרכזי בחיים שלי, אבל אני לא יודע עד כמה הייתי רוצה באמת להתעסק בה כמקצוע ולנגן ולעבוד בשביל אמנים אחרים חוץ מעצי. חשבתי על לימודי פסיכולוגיה תקופה ארוכה אבל הגעתי למסקנה שאני באמת לא מרגיש רצון להשקיע כ"כ הרבה אנרגיות במשך 10 שנים עד שאגיע להיות פסיכולוג, שכמה שאני מרגיש משיכה לתחום, הוא משני מבחינתי ואני לא מרגיש שהוא שווה את ההשקעה הזו מבחינתי, פשוט כי זה לא הדבר שאני חולם לעסוק בו כל חיי. חשבתי על מדעי המחשב בעיקר בגלל המשכורות ובגלל שאני מאמין שאני כן מסוגל לעמוד בקושי של התואר כל עוד אני אלמד במקום שתומך בסטודנטים שלו ומשקיע המון בהוראה כמו הבינתחומי למשל. אני חייב גם לציין שהעובדה שהתואר לא מצריך המשך לתואר שני והשכר הבסיסי כבר בסיום התואר הוא מאוד גבוה מאוד "קוסמת" לי. עקרונית, אני תמיד ארצה לשמר את התחום המוזיקלי כתחביב מאוד רציני גם אם הוא לא יהיה הקריירה שלי וחשוב לי שהקריירה\לימודים יאפשרו את זה. אני אשמח להמלצות מההתרשמות שלך, תודה.
סגור