פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיוון | 02:36  13/02/10
שלום... אני רוצה להתחיל ללמוד השנה, אוקטובר 2010 וקשה לי מאוד להחליט מה ללמוד איפה ללמוד. בעקרון רציתי באוניברסיטת תל אביב והייתי היום ביום הפתוח, התלבטתי בין ביולוגיה לבין לימודי אנגלית ותרבות אמריקנית משהו כזה .. הבגרות שלי היא 93.89 והפסיכומטרי הוא 621. הייתי גם בפגישת ייעוץ ראשוני עם מישהי שהייתה לא ממש סימפטית ונראתה שאין לה ממש חשק לשבת שם ולכן לא לקחתי את הדברים שלה יותר מדי ברצינות וקמתי די מהר מהייעוץ, היא בעקרון אמרה שהיא רואה שיש לי 5 יחידות בביולוגיה בבגרות אבל אני צריכה להבין שביולוגיה באוניברסיטה זה לא כיף כמו בתיכון וזה קשה והיא ממליצה לי לא ללכת על זה ובכלל בלבלה אותי. הבעיה היא שאין לי משהו שאני החלטית לגביו שזה מה שאני רוצה וגם אם היה והייתי צריכה לשפר בשבילו פסיכו/בגרות זה מבאס כי אין מצב שאני אוכל להרשם השנה, וזה מה שאני רוצה, להרשם כבר השנה ולא לחכות עוד שנה... אני ממש מבולבלת ולא יודעת מה לעשות,אם תענו אודה.
ניצן | 17:24  13/02/10
אין לי מה להגיד חוץ מזה שהסגל של אוניברסיטת ת"א חיי בסרט פשוט חבורה של אנטיפאתים אם היו לי אי אליו מחשבות ללכת ללמוד שם חזרתי בי ובגדול
שלום סיוון, אני מזמינה אותך להתרשם מהלימודים במכללת אורנים. המחלקה להוראת המדעים - ביולוגיה שבאורנים הינה "שמורת טבע" בנוף האקדמי בישראל. הלימודים לתואר .B.Sc במחלקה מדגישים את השילוב בין החי, הצומח וסביבתם הטבעית. למחלקה להוראת המדעים - ביולוגיה יש מסורת עשירה של עשייה ומעורבות בפעילות ירוקה ורתימת המחקר האקדמי להבנת השפעתנו על הסביבה שבה אנו חיים. החוג לאנגלית במכללת אורנים מעניק תואר ראשון B.A במסלול חד-חוגי או דו-חוגי. החוג מרחיב ידיעותיו של הלומד בשפה האנגלית ובתרבותה ומכשיר להוראת השפה לכל גילאי בית הספר. התוכנית מציעה מגוון קורסים במבנה השפה, שפה מדוברת, ספרות אפרו- אמריקאית, מחזות שקספיר, נשים משוררות, חקר השיח, שימוש במאגרי אינטרנט, וכו'. הלימודים באורנים מאופיינים בכיתות קטנות וביחס אישי, מקצועיות ומצויינות אקדמית. בהצלחה, דליה
סגור