פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני רוצה ללמוד אחות מוסמכת.. השאלה שלי! האם יש בתי ספר לאחיות או מכללות שמלמדים בלי פסיכומארי.. מחכה לתשובה כמה שיותר מהר.. תודה מראש.
שלום לך יש במכללת עמק עזריאל בעפולה בלי פסיכומטרי בתנאי שיהיה בגרות גבוהה תבררי לגבי הנושא ובהצלחה
תכנס לאתר http://www.1click.co.il/?catId=%7B2d894c6e-c708-11db-9a8b-00112f0603a2%7D בצד ימין למטה תמצא את כל בתי הספר שמלמדים סיעוד .בכול בתי הספר מבקשים פסיכומטרי חוץ ממכללת עמק יזרעאל בעפולה לא מבקשים פסיכומטרי . הנה עוד אתר שיעזור לך לראות אם אתה תתקבל לסיעוד עם ממוצע הבגרות והפסיכומטרי שיש לך .דרך אגב בקפלן אין תנאים קשים וסיכויי הקבלה גבוהים http://www.huji.ac.il/dataj/controller/getinfo/TLM-SICKUYEYKABALA? מקווה שעזרתי לך גם אני מחפשת מקום שאני יכולה להתקבל בו ללא פסיכומטרי אבל בטוח שלא אמצא ואז חייבת לעשות פסיכומטרי :))) בהצלחה אחלאם
סגור