פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה | 10:46  13/02/10
שלום , שמי הילה , אני מתנצלת על אורך השאלה , אני מנסה לכתוב פה מתוך מצב מאוד אמוציונלי ברצוני לשאול ולהתייעץ לגבי הדרך המומלצת ללכת בה במקרה שלי , בת 26 , אין לי תעודת בגרות מלאה , וגם לא עשיתי פסיכומטרי. עשיתי קורס באיזה מכללה של תוכנות גרפיקה לפני כמה שנים ולא הצלחתי (מן הסתם) למצוא עבודה , בשילוב של מצב נפשי רעוע והתמודדות עם דכאון חיים אני דיי על נשימותי האחרונות מלנסות לשרוד בעולם הזה. אני לא מצליחה למצוא שום כיוון תעסוקתי ואני מרגישה שיש לי סלע גדול על הראש. אני מאוד רוצה לחזור ללמוד אך אין לי כסף , אם חשבתי לבקש מלגות , אין לי לאן לפנות בלי תעודת בגרות מאוד הייתי רוצה ללמוד כמו שצריך עיצוב גרפי , או עיצוב אופנה אך מוסדות דורשים בגרות ופסיכומטרי ואין לי מספיק אוויר לעבור את כל זה. ניסיתי לקרוא קצת על תנאי קבלה למוסדות כמו שנקר למשל והבנתי שהסיכוי שלי להתקבל ללימודים ללא בגרות שואף לאפס שאלתי היא מה מומלץ לעשות במצבי והאם "מכינה" של המוסד היא בעצם במקום השלמת בגרויות או רק בנוסף?
ענבל | 15:33  14/02/10
היי הילה, את נשמעת מאד מבולבלת, זה בהחלט מאד מתסכל. יש מכונים של הכוונה וייעוץ תעסוקתי (כולם בתשלום ממה שאני מכירה) שזה מה שהם עושים- עוזרים לבחור כיוון תעסוקתי בהתאם לכישורים ולנטיות שלך. שאלה - את עובדת?? ענבל
יפעת - | 12:10  16/02/10
שלום הילה, ראשית, אל תתייאשי מהמצב הנוכחי. גם אם אין לך תעודת בגרות ופסיכומטרי, את בהחלט יכולה ללמוד קורסים בתחומים רבים. לימודי החוץ של המכון הטכנולוגי חולון .H.I.T מציעים לימודי עיצוב בתחומים שונים: עיצוב פנים, עיצוב אתרים, עיצוב תקשורת חזותית ועוד. פרטים על התכנית את יכולה לראות כאן: http://www.hit.ac.il/web/extra.asp?cat=785&in=0 כמו כן, במידה ותרצי לקבל מידע רלוונטי נוסף, את מוזמנת לשלוח את פרטיך לכתובת המייל – exsd@hit.ac.il ואנו נשיב בהקדם. בהצלחה, יפעת, נציגת H.I.T, המכון הטכנולוגי חולון
מנהלת הפורום | 22:10  28/02/10
הי הילה אני קוראת את יאושך ותיסכולך ומבינה שלא פשוטה עבורך הדרך. איני בטוחה שבשלב זה של חייך תצטרכי תעודת בגרות, אלא יותר להיבחן על כישורים אומנותיים ויצירתיות. מציעה לך לפנות למוסדות לאומנות, עיצוב גרפי למשל ניתן ללמוד בהרבה מכללות. גשי אליהן ובדקי התנאים, שוחחי עם יועצת לימודים. לגבי "שנקר" אולי לשם, בשל ביקוש רב, יהיה קשה להתקבל ללא נתוני בגרות ופסיכומטרי. בדקי באתר זה לגבי מקומות לימוד ב"חיפוש לימודים". במידה ואינך מצליחה, מציעה לך להגיע לשיחת יעוץ אצלנו במכון ואשמח לסייע לך.
לירון | 13:09  18/06/10
היי הילה אין לי כולכך קשר לתחום אבל לדעתי יש בתי ספר מקצועיים שמלמדים עיצוב אופנה בסביבות שנה עד שנה וחצי ויש להם מבחנים שלהם שצריך לעבור (לא נראה לי שצריך פסיכומטרי) השכר לימודים בהם לא גבוה יחסית.  
סגור