פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לאוניד | 17:13  12/08/09
שלום. אני משתחחר מהצבא עוד כ4 חודשים ואני רוצה להתחיל את הלימודים לתואר בשנה הבאה. אני מאוד מתעניין בביטוח, הבנתי שרק מכללת נתניה מציאה תואר אקדמי בנושא. אחרי שקראתי באתר של המכללה על התואר ומסלול הלימודים זה פיתה אותי מאוד. אך עדיין לא שמעתי על שום בוגר של התואר הזה שהתקבל לעבודה בתחום לכן אני חושש לילמוד אותו. אם יש בפורום הזה בוגר של התואר או אחד שמבין בתחום אני אשמח לקבל את עזרתו. .
בטי | 17:49  13/08/09
שמחתי לראות את השאלה שלך. אני לומדת ביטוח במכללה האקדמית נתניה אז כמובן שאני לא אובייקטיבית. אבל, אם אתה רוצה לשמוע יותר פרטים ההמלצה שלי היא פשוט להגיע לכאן לאחד מיועצי הלימודים. הראייה שלי כשהתחלתי ללמוד היא כזו: התחום הזה מעניין אותי ואני רוצה לעסוק בו. אם האפשרות שלי היא לעשות תואר או התמחות, כמובן שאבחר בתואר. לא יודעת, בעיניי התמחות זה לא מספיק לנושא כזה, אבל זו רק אני. שוב, אולי לבוא לייעוץ יכול לסדר קצת את הראש. בהצלחה
מנהלת הפורום | 14:28  19/08/09
מציעה גם לפנות לחברות ביטוח בכדי לברר מי מתקבל אצלם לעבודה ועד כמה רלוונטי התואר..בהצלחה
סגור