פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יש לי תואר ראשון במדעי החיים, עבדתי שנה במעבדה ולא אהבתי את אופי העבודה מאוד מעניין אותי לעשות תואר שני בבריאות הציבור או ניהול מערכות בריאות אך חוששת שבפועל יעדיפו לקחת לעבודה בתחום רופאים, אחיות, פרמדיקים. האם זה נכון? האם יש כאן מישהו במצב דומה לשלי שעשה את המסלול הזה ומצא עבודה? האם יש עבודה באפידימיולוגיה?
מוטי | 08:08  14/08/09
ראשית, אני באותו מצב, יש לי תואר שני בביוטכנולוגיה ותואר ראשון במעבדנות רפואית, ואני עם הכרה במעמד. כיום נמאס לי מהעבודה הזו ואני רוצה לעשות דוקטורט באפדימיולוגיה תיאורית. בעיקרון אני מציע לך לבדוק בעיתונות כאן בארץ אין עבודה לאפידמיולוגים והם בדרך כלל באים מכיוון המעבדה. בהצלחה מוטי
מנהלת הפורום | 14:26  19/08/09
זה נכון, אך סביר להניח שיהיו לך פטורים מסוימים ותוכלי לעשות השלמות בכדי להתקבל לתחום. פני לאוניברסיטאות והתחילי לברר, בהתאם לביקוש ניתן להגמיש תנאי קבלה.בהצלחה
אני יודעת | 00:10  22/08/09
דבר שני אין לך ניסיון ומה נראה לך שיתנו לך לנהל ??? גם אני חשבתי על זה
סגור