פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאשה | 22:54  06/05/08
אפרת היי רציתי לשאול שאלה, אני מעוניינת ללמוד הנדסה תעשיה וניהול והבנתי שאנשים שמצליחים בתחום הם בעלי אופי חזק, כריזמטיים שמוצאים שפה משותפת עם כולם וביטחון עצמי גבוה (כשאני ההפך הגמור מי זה - כלומר ביישנית ומופנמת) שאלתי היא האם כדאי לי לעשות את הסיכון וללכת בכל זאת ללמוד את זה, ולנסות לשנות ת האופי שלי (למרות שאני יודעת שזה לא יהיה קל)
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 07:55  11/05/08
הי מאשה תחום הנדסה תעשייה וניהול הנו תחום רחב וניתן להשתלב בעיסוקים רבים אחרי תואר בתחום ולכן לא לכל העיסוקים נדרשות התכונות שציינת למשל לתחום של מערכות מידע בהחלט ניתן להיות אדם מופנם וביישן ולכן איני חושבת שתכונות האופי שלך הן מכשלה. אם התחום מעניין אותך , אני מציעה לך ללמוד אותו ולא לחשוש. בהצלחה
סגור