פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חנית | 21:58  06/05/08
שלום אפרת, חוזרת על השאלה לגבי ייעוץ ארגוני- אשמח אם תתני הסבר קצר לגבי מהות הלימודים והעבודה בתחום. אבקש לחדד ולשאול מה ההבדל בין משאבי אנוש לייעוץ ארגוני. כמו כן אבקש את המלצתך- האם כדאי לעשות תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני כמו שמוצע למשל במכללה למנהל, או תואר שני במנהע"ס עם התמחות בייעוץ ארגוני כפי שמוצע במוסדות לימוד רבים. ושאלה אחרונה, ברשותך- האם נראה לך חיוני שהתואר הראשון יהיה במדעי ההתנהגות/פסיכולוגיה/סוציולוגיה, או שניתן לעשות הסבה ממקצוע אחר באמצעות תואר שני בלבד, אחד מהשניים הנ"ל כאמור (בייעוץ ארגוני או מנהע"ס עם התמחות בייעוץ ארגוני). תודה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:00  11/05/08
הי חנית לתחום של יעוץ ארגוני ניתן להגיע משני מסלולי הלימוד שציינת, כאשר הרקע הלימודי של תואר ראשון הוא באחד מהתחומים שציינת וכן גם מלימודי מנהל עסקים. לגבי העיסוק- היועץ הארגוני הוא לרוב חיצוני לארגון בעוד שמנהל משאבי אנוש יושב לרוב בארגון. ראי את העיסוק של יועץ ארגוני כמו פסיכולוג שמגיע לטפל בארגון בנושאים של התנהלות טובה יותר וכל מה שקשור ליחסים בין הפרטים השונים בארגון. להבדלים מדוייקים יותר אני מציעה לך להסתכל בתוכנת "מית"ם, הנמצאת באחד מסניפי מכון "אדם מילא" שם קיים תיאור מדוייק של כל תחום היות וכאן לא ניתן לפרט עד כדי כך. בהצלחה
סגור