פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבי | 14:08  08/05/08
טוב אז אני יתחיל בהערה קטנה לפני הכול ההודעה הזו עומדת להיות ארוכה אז אני מבקש למי שאין סבלנות שלא יסתכל וייתן הערות קטנוניות שלא לצורך מאידך מי שיוכל לעזור,ליעץ, הן מהתחום האישי והן מהתחום המקצועי אשמח מאאוד אז ככה היום אני בן 26 וכחצי שנה לאחר שחרורי הצבאי התחלתי להשלים את כול הבגריות לא הייתה לי אפילו אחת ע"מ להתקבל ללימודים אקדמאייםאני בא מרקע של ליקויי למידה אך עם זאת השגתי ציונים טוביםעד כאן הכול טוב ויפה ופה מתחילה הבעיה כמו שאמרתי היום אני בן 26עברו כבר שלוש שנים לצערינשארו לי עוד שלושה מקצועות להשלים ורק אז יש לי תעודת בגרות מיותר לציין שבשלושה האלה כבר עשיתי קורסים אך לא השגתי את הצינוים שאהיה מרוצהה מהם ובאיזשהו מקום אני נתקע איתם אך עדיין מנסה ומנסה ולא מוותר בהלך השלמת הבגרויות גיבשתי דעה לגבי לימודים אקדמאים בנושא תקשורת והחלטתי שאני הולך זה אך הבעיה היא שאני נסחב יותר מדי עם הבגרויות שנותרו ובמהלך הזמן התחלתי לעשות מחשבות של לעזוב את הקטע של תואר וללכת לעשות תעודה בדבר מסוים אחר כי לפי החשבון הפשוט שלילהיכנס ללימודים אני נכנס בגיל 28 ויוצא משם רק בגיל 32 ( כול תואר מסוים כזה או אחר)וזה החוסר אונים שלי מה יהיה אז? מה רק בגיל 32 אני יתחיל לבנות את חיי?האם אני עושה את ההחלטה הנכונה?( אגב לגבי המכונים של הכוונה מקצועית וקריירה אני לא מאמין לזה)ולאחרונה התחלתי ל התעניין בקטע של עיצוב אופנה אך תיק עבודות אין לי והבנתי שאני צריך ללכת למוסדות שעושים זאת מה שייקח עוד כמה חודשים טובים כדי ללמוד זאת ופה החוסר אונים האם אני פועל נכון? האםאני מרגיש נכון שיש לי את הקטע של הלחץ שרק בגיל 28 ( אם בכלל כי אני מתחיל לאבד את האמונה לגבי זה) אני יכנס למכלללה? מה יקרה אחר כך זה ישתלם? ומה אפשר לעשות לגבי הבגריות האלהשנשאארו לי? חברה אני ממאוד יודה לכם אם תערו לי כי כמו שכתבתי אני חסר אונים לחלוטין
מישהי | 14:48  08/05/08
לפי דעתי אתה צריך להרגע, אני מכירה בחורה שיש לה 3 ילדים בת 38 שהחליטה שהיא עושה בגרות בפיזיקה 5 יח כדי ללמוד מה שבאמת מעניין אותה - והיא עשתה את זה...אל תתן לגיל להוות מכשול, פשוט על תחשוב על זה כי זה לא חשוב...אנשים מתחילים ללמוד בגילאים מאוחרים ואין בזה שום דבר רע. אם התחלת לשפר בגרויות אז תסיים כמו שצריך ואל תתפשר במכללה אם אתה יודע שאתה יכול להגיע רחוק מיזה שיהיה בהצלחה
חנית | 21:07  08/05/08
לדעתי אתה צריך להחליט קודם מה אתה רוצה ללמוד. תתעניין באינטרנט, במוסדות לימוד וימים פתוחים, תשאל מכרים אם הם מכירים אנשים שעובדים בתחומים האלה ותנסה לדבר איתם. אם תחליט ללמוד עיצוב אופנה, תצטרך לעשות מכינה כדי ליצור תיק עבודות, וזה ייקח מספר חודשים. אם תחליט ללמוד תקשורת, לדעתי שווה להשקיע בהשלמת בגרויות וללמוד תואר ראשון, כי מסתכלים אחרת על מישהו עם תואר וזה שווה את ההשקעה. במקרה כזה, הייתי מנסה לעבוד בתחום במקביל להשלמת הבגרויות והלימודים, אפילו בתפקיד התחלתי ופשוט, כדי לצבור ניסיון וליצור קשרים ולהרגיש שאני מקדמת את עצמי ומנצלת את הזמן באופן מירבי. מאחלת לך המון בהצלחה בכל מה שתעשה.
סגור