פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אוראל | 17:41  24/08/12
אני סטודנטית שנה ב' באקדמית תל אביב יפו, ואני רשומה להתמחות בשוק ההון במסגרת לימודי הכלכלה וניהול. משמועות רבות הבנתי שההתמחות רק מורידה את הממוצע, מכבידה על המערכת מבחינת שעות לימוד ומאוד מקשה על הסטודנטים. בנוסף, המכללה לא מכירה בהתמחות בתואר כלומר לא רשום על גבי התואר שעשיתי התמחות בשוק ההון. השאלה היא כזו, האם בפועל בשוק העבודה עדיף לומר שעשיתי התמחות בשוק ההון למרות שהממוצע שלי יורד? או שאולי עדיף לקחת את התואר בלי התמחות? תודה מראש :)
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 13:37  26/08/12
שלום: אני ממליצה לך לבדוק מהי כמות הקורסים הרלוונטית שתוכל לשמש אותך עם סיום התואר במידה ותרצי לעסוק בתחום המימון. האם כאשר לומדת ללא התמחות יהיו בתואר קורסים מימוניים? ישנם מקומות עבודה הדורשים כמות קורסים מספקת המימון. בהצלחה
סגור