פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אהלן, אני רוצה להתחיל ללמוד לימודי מנהל עסקים, הבעיה היא שאני לא יודע איזה מוסד נחשב יותר "יוקרתי" ופחות. ההתלבטויות שלי הם בין המכללה למנהל, מכללת רופין, מכלת עמק יזרעאל והמכללה בנתניה. אשמח לשמוע את דעתכם. תודה
היי עוז, אני לומדת במכללה למנהל. סיימתי זה עתה את שנה ב' כאן ואני יכולה לומר לך שאני מאד מרוצה. היו לי חששות לפני שהגעתי לפה אבל אני חשה שעשיתי בחירה נכונה. הכרתי המון אנשים איכותיים [והיו כאלה שאמרו לי שבמכללות אין איכות, בולשיט!] המורים מאד נחמדים , אווירת קולג' מרנינה כזאת. אני מאד מרוצה מהחבירה שעשיתי וגם חברה שלי שהחלה שנה אחרי וסיימה עכשיו את שנה א' מספרת אותו דבר... בכל מקרה אני יודעת שיש פגישות יעוץ, כך לפחות היה לפני שנתיים. אולי היום שינו את זה אבל שווה לך לברר - זה בטח יעזור לך יותר
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 13:39  26/08/12
שלום: לא אוכל להמליץ על מוסד כזה או אחר. אשאיר זאת לחברי הפורום. בהצלחה
או בבינתחומי או להתאמץ לאוניברסיטה אם אתה מחפש יוקרה ... לא ללכת לאף אחד מהמוסדות שאמרת למעלה!!!!!!!!!! לבינתחומי יתרון גדול מאוד ואפילו הדיקן של תל אביב עבר לשם ... אין על הבינתחומי!!! משקיעים במרצים באיכות חוויה בלתי נשכחת !!!
סגור