פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם. אני רוצה ללמוד מנע''ס. שמעתי על המסלוילםי שיש בכמה מקומות בארץ כמו האו''פ וכו. הציונים שלי לא מאפשרים לי ללמוד במקומות כמו אונ' ורציתי לדעת אם יש כאן חברה שלמדו תתואר הזה במכללה למנהל? אם כן - תוכלו לומר לי מה היתרונות והיחודיות של תואר מנעס בהתמחות שיווק וטכנולוגיות עסקיות? מה עדיף, זה או התמחות אחרת בתחום? במה יש לי יותר סיכוי להתקדם או למצוא עבודה בעוד 3-4 שנים? תודה
בתור מי שהלך למסלול של שיווק (במכללת נתניה רק אציין). אני חושב שזה ומסלול מימון הם הדברים הבאמת מעניינים בתואר הזה והם לדעתי המסלולים שהכי יועילו לך בהמשך הדרך. מערכות מידע אולי יהיו טובים יותר למציאת עבודה (פחות בקיא בנושא) אבל אתה הרי הולך בעקבות נושאי ההתמחות שלך לא? בכל מקרה שיווק לדעתי הוא הכי מעניין.
סגור