פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
א | 19:09  29/04/10
עשיתי פסיכומטרי ובגלל תעודת בגרות גרועה אני לא יכול להתקבל לאוניברסיטה, האם כדאי לי לעשות שנה מכינה כדי להתקבל לעברית או "להתפשר" וללכת למכללה- האם הסיכוי להתקבל לסטאז' בביג פור הרבה יותר גרוע, או שזה לא כזה משנה ועדיף לי לא לבזבז שנה על מכינה. אשמח לתגובה מהירה תודה
ההתלבטות שלי האם יש הבדל בין הערך שנותן תואר באוניברסיטה הפתוחה, לתואר של מכללה כמו הקריה האקדמית קריית אונו?
אפרת שני | 19:39  08/05/10
באופן כללי לא הייתי ממליץ על האונ' הפתוחה מהסיבות הידועות כמו רמה ואיך שמעסיקים מתייחסים לזה אחרי שתסיים. לפי מה שכתוב באתר של שערי משפט במקום ללכת למכינה אתה יכול לנסות ולהגיש בקשה לועדת קבלה ללימודים אם אתה לפחות קרוב לתנאי הקבלה אבל לא עומד בהם.
קרן | 14:09  09/05/10
ממש לא נכון, את לומדת באוניברסיטה הפתוחה שאת אומרת בכזה ביטחון שהרמה שם נמוכה? התואר באוניברסיטה הפתוחה מאוד קשה, לא קל בכלל. ויש הרבה מעסיקים שלא מסתכלים על זה בכלל, הרי אם יבוא מישהו שיודע את הפרקטיקה ולעומת זאת בוגר אוניברסיטת יל עם ממצוע של 90 אבל בתכלס הוא לא יודע כלום במעשי, לא יקבלו אותו! אם הפסיכומטרי שלך גבוה, למה מסתכלים על התעודת בגרות שלך? אולי עשו מצרף....תבדוק זאת שוב, אלא אם כן מעבר לפסיכומטרי הם דורשים ככה וככה יחידות בציון כזה או אחר.
מאיה | 09:10  31/05/10
לכל מקום יש את היתרונות ואת החסרונות שלו, זה הכל תלוי במה שהסטודנט מחפש, האם הוא מחפש לימודים אינטנסיבים עם מסגרת מסודרת שדורשת ממנו המון או שלהיפך לימודים שבהם הוא קובע את הלו"ז שלו בגלל עבודה או מחוייבות אחרת. הבעיה היחידה שאני רואה באוניברסיטה הפתוחה היא שקל מאוד למרוח את הלימודים, לקחת מעט קורסים בכל סמסטר ולהגיע למצב של סיום תואר ראשון בשש שנים.
סגור