פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי תודה מראש לכל המגיבים אני כרגע בשלב הסופי לבחירת מקום לימוד, וזה בין קריית אונו (הקמפוס החרדי) לבין האוניברסיטה הפתוחה. אחד השיקולים הקובעים כרגע מבחינתי זה התואר של מי מוערך יותר, וכמובן הסיכויים להתקבל להתמחות בביג 4 אני מנסה להבין מבין הפורומים, ולא הצלחתי לגבש דעה. ממש תודה, לכל מי שעוזר!
דורי | 01:33  30/04/10
בפתוחה התואר הוא חשבונאות עם חטיבה הכלכלה, בקריית אונו התואר מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. יש עדיפות לשילוב עם כלכלה?
מאוד קשה שם, היחס לסטודנטים נוראי ואין בכלל תמיכה בך כסטודנט. התחלתי שם והיום אני בקריה האקדמית אונו. עוד לא התחלתי בחיפושי ההתמחות, אבל מה שבטוח זה שאנשים יודעים מה זה אוניברסיטה פתוחה, ולא רק שאתה אף פעם לא מסיים מתי שאתה "אמור" לסיים שם - גם אתה עם הלשון בחוץ לאורך כל התואר. לא חבל? לא עדיף לך ללמוד במקום שבו האדם הכי נחשב במדינה התחום הזה מוביל את החוג וגם מתייחסים אלייך כמו שמגיע לך?
דורי | 01:34  30/04/10
בפתוחה התואר הוא חשבונאות עם חטיבה הכלכלה, בקריית אונו התואר מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. יש עדיפות לשילוב עם כלכלה?
אומנם את כנראה היית עם הלשון בחוץ באותה תקופה שלמדת באוניברסיטה הפתוחה אבל אני לא. אני מאוד מרוצה מהאוניברסיטה הפתוחה, נכון הלימודים קשים מאוד, אתה לא תנוח פה על זרעי דפנה, אתה צריך להיות בעל משמעת עצמית גבוהה . יש אנשים שזה יתאים להם ויש אנשים שלא. אני את התואר שלי אסיים בע''ה בסוף 2011 והתחלתי ללמוד במרץ 2008, אז את החישוב תעשה לבד. הכל תלוי בך, זה הכל, אתה מסדר לך את המערכת ושעות הלימודים להבדיל ממוסד אחר.אל תשכח שבאוניברסיטה הפתוחה את מוציא תואר בחשבונאות! אם אני לא טועה דרך קרית אונו תצטרך לעשות כמה קורסי השלמה כי התואר הוא במנהל עסקים עם חטיבה לחשבונאות.
בכל מקום בו עושים תואר בחשבונאות צריך לעשות מה שנקרא שנת השלמה, כי על מנת לגשת לבחינות ההסמכה - זה חובה. גם אם את עושה את זה בפתוחה, בקריה האקדמית אונו, או בכל מקום אחר. אין שום יתרון בללמוד באוני' הפתוחה מעבר למה שהזכרת של סידור הלו"ז בעצמך, אבל לאחרים זה גם יכול להוות חסרון. בקריה האקדמית אונו יש גם מסלול ערב והתאמה לאלו שעובדים במשרה מלאה, כך שאת היתרון הזה גם הקריה האקדמית מחזיקה. מעבר לכך, כפי שנאמר פה לפניי, את החוג בחשבונאות בקריה האקדמית אונו מובילים אנשים מובילים במיוחד במשק, ובמקצוע כזה אין חשיבות גדולה יותר בבחירת מוסד הלימודים. בהצלחה!
חן | 13:44  27/05/10
וגם אתה בוגר תואר או סטודנט בקריה האקדמית אונו. לשנת ההשלמה כולם מגיעים ,סטודנטים מכל מוסד, אז מה בדיוק ההבדל? דע לך שגם באוניברסיטה הפתוחה יש מרצים שמלמדים במוסדות לימוד אחרים כמו אוניברסיטת ת''א,המכללה למנהל,אוניברסיטת חיפה.... אז אל תקפוץ בראש ותגיד שאני לא יודעת להסביר. אני הראתי את שני הצדדים למטבע ולא ניסיתי לשכנע אף אחד לבוא וללמוד בפתוחה.
סגור