פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, הנני מתמחה בראיית חשבון (ביקורת חיצונית) ממשרד גדול עם ותק של שנה, בהנחה שהתקבלתי לתפקיד חוקר במס הכנסה (בדגש על חוקר ולא מפקח), כאשר ההכשרה הינה זהה למפקח (קורס מפקחים) בתוספת קורס נוסף של חוקרים, תפקיד שלמיטב הבנתי הינו בעיקרו תפקיד שטח, כאשר ההתעסקות בשומות ועיניינים מקצועיים היא מועטה, מה אפשרויות התעסוקה ליוצא מ"ה בתפקיד חוקר כעבור 5 שנים (תום ההתחייבות בחוזה למ"ה), האם ניתן לעבוד במשרדים הגדולים כמנג'ר במחלקת מיסים, האם סביר כי ניתן יהיה לחזור לתחום הביקורת או להתברג בתפקידי חשבות בחברה ? האם מדובר בכניסה לנישה כפי שטוענים, אשר שוללת את אפשרויות התעסוקה הנ"ל (ביקורת,חשבות) בעתיד? ואם אכן מדובר בנישה, מה פוטנציאל ההשתכרות בה והיציבות התעסוקתית מבחינת היצע העבודה בשוק ?
סגור