פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
נדב ב. | 21:56  17/09/10
שלום לכולם, אני בן 20, לא שירתתי בצבא עקב פרופיל 21, עבדתי בשכר מינימום וחסכתי כבר 15000 שקל, אני מעוניין ללמוד בחו"ל, בשביל זה אני צריך הלוואה של בין 50,000 ל80,000 שקל. בהתחשב לעובדה שקרובי המשפחה שלי לא עשירים (חיים ממה שהם מרוויחים בלי חיסכונות) או בעלי רכוש, ואין לי מישהו אחר שיכול לחתום ערבות (אני מעדיף בלי ערבות בכלל). אני גם מעדיף להתחיל להחזיר את ההלוואה בסיום הלימודים (אחרי שנתיים), כשאני עובד בחו"ל (להחזיר את הכסף מחו"ל). האם זה בכלל אפשרי בשבילי? או שאני סתם חולם ואף אחד לא יביא לי הלוואות כאלה? אם כן זה יהיה בתנאים סבירים? הלימודים כנראה יהיו בקנדה או אוסטרליה. תודה רבה.
שלו אופיר | 10:12  19/09/10
נדב שלום, לצורך לימודים בחול ידרוש בד"כ המלווים ערבות של גורם נוסף מלבד המלווה. הסיבה היא, שסטודנט שנוסע לחול לתקופה ארוכה אינו מבטיח את קיום ההלוואה לכל תקופקופתה. לפיכך, לדעתי עלייך להביא לווה נוסף/ ערב שיחתום על הלוואתך. בהצלחה.
נדב ב. | 10:26  19/09/10
גם במידה והם לא במצב כלכלי טוב? לדעתך בן אדם במצבי יוכל לקבל הלוואה בסכום כזה עם תקופת גרייס של שנתיים? אין בעיה להחזיר את הכסף מחשבון בנק באוסטרליה/קנדה? האם עצם העובדה שהכסף במט"ח זר במדינה זרה, יוסיף תעריפים גדולים כדי להעביר את הכסף לבנק/חברה בישראל? תודה רבה.
סגור