פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
יעל | 11:12  08/09/09
כיצד הופכים להיות יועץ פיננסי/ עסקי ? אינני בעלת תואר פיננסי אלא מדעי וכעת אני מתחילה MBA - מימון באחת האוני'. האם זה מספיק מבחינת ידע? אולי היה ללמוד כלכלה למרות שזה מאוד תאורטי ופחות פרקטי? האם חשבונאות, (ללא כלכלה) מביאה לתחומים יותר רציניים בתחום היעוץ?- כולם אומרים שרו"ח עוסקים בהמון תחומים ולהם ראייה רחבה יותר? אני מנסה להבין מה הידע הנדרש אוו שולי הכל לומדים דרך העבודה ולא באוני'? שנית, לאיזה חברות אוכל לפנות כסטודנטית על מנת לצבור ניסיון וביאלו תפיקידים להתחיל? תודה
אופיר שלו | 14:17  13/09/09
יעל שלום, לימודי MBA - מימון יכולים לסייע לך להשתלב אחד מהגופים הבאים : בנקים, חברות כרטיסי אשראי, יעוץ השקעות, יעוץ פנסיוני וכד'. מכיוון שתחומים אלו הינם אינסופיים, את צריכה לדעתי לראות מה מושך אותך ולשם לכוון. עם זאת, הצעה אחרת שלי אלייך, היא לנסות ולהתקבל לכל אחת מהחברות הפועלות בתחום כיועץ, מנהל תיק לקוחות או נציג שרות ואז תיווכחי באם התחום אכן מעניין אותך ובאם את באמת נמצאת במקום הנכון מבחינתך. נכונים דברייך שבוגרי ראיית חשבון משתלבים במשרות ניהול וכספים בכירות, אך לימודייך וניסיונך בתחום יוכלו להביאך לאותם מקומות. בהצלחה.
סגור