פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
nathan | 09:56  18/09/09
ישראלים רבים מנסים לקחת הלואות בחו"ל לצורך עסקיהן. העיניין אינו פשוט וצריך הכנה מוקדמת רבה. בדרך כלל אנשי עסקים מקימים חברות בחו"ל ופועלים דרך החברה לקבלת המימון. תחום מעניין ביותר-ממליץ לכל הסטודנטים...
גילת | 20:08  25/12/09
באופן כללי לקיחת הלוואות היא דבר מסוכן ולפני שלוקחים להוואה יש להתייעץ ולברר שיש באפרשותנו את כל האמצעים להחזיר .
פלג | 09:07  04/01/10
כמובן שצריך להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום לפני לקיחת ההלוואה. הרי צריך לדעת גם באלו תנאים יש לקחת את ההלוואה ולא סתם ככה. הלוואה יכולה לבוא לטובתו או לרעתנו לכן צריך להבין מעט בתחום. אפילו כדאי שהערבים להלוואה בבנק יבינו בתחום.
איתי | 09:52  21/01/10
אני אישית לא ממהר לקחת הלוואות. אני בודק קודם כל היטב אם אני צריך את ההלוואה הזו כמו אוויר לנשימה. אני לא רוצה להיות משועבד להחזרי ההלוואות. אני מכיר מישהי נשואה שלקחה משכנתא ועכשיו היא עדיין משלמת את ההחזרי משכנתא. היא לקחה משכנתא של 540 אלף ועד כה היא החזירה 616 אלף!
אור | 10:55  03/03/10
הכל כמובן תלוי אם ההלוואה שלקחת צמודה למדד או לא ומהו אחוז הריבית. זה תלוי בהרבה גורמים מסויימים. אני גם לא ממהרת לקחת הלוואות אלא במקרים שאני באמת חייבת ואין ברירה אחרת. אני מעדיפה לעבוד בעוד עבודה וקצת לשחוק את עצמי ושחלילה לא אכנס לפלונטר.
קרן | 14:17  17/10/10
לעבוד בעוד עבודה.. אני מסכימה איתך שהלוואה זה לא משהו שכדאי למהר ולקחת אותו אבל מצד שני אני יודעת שאני לא יכולה עכשיו להרשות לעצמי עוד עבודה.. כי הסתכלתי קצת ב ג'וב סיטי וראיתי מה מציעים שם ואני רואה פשוט שרוב המשרות דורשות עבודה, אין עבודה כל כך חלקית שאני באמת יכולה לעבוד בה ולא להפסיק ללמוד פשוט. ככה שלפעמים אין ברירה פשוט.
סגור