פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
ירון | 11:49  25/02/10
מהם התנאים ללימודי רפואה בהונגריה או באיטליה? תעודת בגרות טובה? מה ממוצע הציונים שצריך להיות? לפי מה שאני יודע לא צריך פסיכומטרי, זה נכון? האם אני יכול לעשות שם מכינה? ודבר אחרון, אני עומד לקבל אזרחות הונגרית משמע אירופאית. עד כמה זה יחסוך לי העסק המבורך הזה..?
אלה וולפמן | 19:33  25/02/10
היי ירון, אני מצטערת.. אבל בנוגע לאיטליה אני לא יכולה לענות לך. אני ממליצה לך לחפש פורום שתואם יותר. בנוגע להונגריה - אתה רציך לתרגם את תעודת הבדרות שלך, כל עוד היא מלאה אני לא חושבת שהציונים הם ממש חשובים. לא צריך פסיכומטרי. יש שני מועדי בחינת קבלה, מאי ויולי. נואי הבחינה מפורטים בהודעה קודמת כמעט כל אוניברסיטה בהונגריה מציעה גם מכיהנ דוברת אנגלית, אני לא יכולה לענות לך על אוניברסיטאות אחרות, אבל בסגד אם אתה שומר על ממוצע ציונים גבוה, אני חושבת שלא צריך לעבור את בחינת הקבלה. בכל מקרה, פרטים על המכינות כדאי לקבל מהנציגים של האוניברסיטאות. הנציג של בודפשט, סגד ופץ' הוא רוני פריד 09-8858226. אזרחות הונגרית מאוד עוזרת מבחינת אשרת שהייה - כי אתה לא תצטרך אחת כזו. חוץ מזה (אלא אם כן אתה מעוניין ללמוד בהונגרית), אין הבדלים. אם יש עוד שאלות אתה מוזמן.. אלה
סגור