פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
דן | 11:23  25/02/10
נשמע שאלה טיפשית, אבל תאכלס אני לא כזה מכוון על מקום מסוים. אני רוצה לדעת איפה הרמה הכי טובה לפסיכולוגיה. והייתי רוצה שיהיו הרבה ישראלים בכל זאת. (המחשבה האוטופית היא על משהו כמו בודפשט לרפואה, לימודים בחו"ל, אנגלית, ואיזה 1000 סטודנטים ישראלים שמסתובבים בעיר).
שלום רב, אנחנו מייצגים את אוניברסיטת ELTE בבודפשט ללימודי פסיכולוגיה לתואר ראשון ושני. כיום לומדים 8 ישראלים רק בתוכנית לתואר השני בפסיכולוגיה קלינית. האוניברסיטה ELTE אחת משלושת האוניברסיטאות הגדולות בהונגריה ולפני כ- 10 שנים פתחה את התוכנית בשפה האנגלית. תוכנית הלימודים לתואר ראשון 3 שנים ואילו תואר שני שנתיים. בבודפשט כיום לומדים כ- 450 ישראלים רובם רפואה אך מדובר בקהילה גדולה ופעילה הכוללת אגודת סטודנטים (חפש בפייסבוק ISOH ) פעילות משותפת עם הסוכנות היהודית, בית חב"ד וכו'. לגבי רמת הלימודים אני לא מכיר הרבה מוסדות אירופאים המלמדים בשפה האנגלית אך אין ספק שבארה"ב ואנגליה תמצא מוסדות בעלי רמה גבוה מאד של לימודים אך עלויות בהתאם. למידע נוסף תוכל לקבוע פגישה במשרדינו 09-8858226 בהצלחה רוני
סגור