פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
הילה | 11:21  21/02/10
שלום, אני משתחררת בעוד שבועיים..אחרי שלוש שנים.. ואני מעוניינת להתחיל ללמוד רפואה בחול, השאלה שלי האם יש מכינות בארץ\בחול לקראת לימודים אלו..? כי הבנתי שצריך לעשות מבחני קבלה.מה המבחן כולל? כמה זה קשה להתקבל בהונגריה? מהו שכר הלימוד השנתי. ולמי פונים אם באמת רוצים ללכת על זה עד הסוף? מתי מתחילים שם את הלימודים? המחייה שם יקרה? יש מגות.. בקיצור אני צריכה לדעת בערך הכל:) אני אשמח אם תוכלו לעזור לי..
אלה וולפמן | 19:25  22/02/10
שלום הילה, ראשית, ברכות על השחרור הקרב. רוני פריד הוא הנציג של סגד, בודפשט ופץ' המספר של המשרד שלו - 09-8858226 לדברצן יש נציגה נפרדת בשם ורדה ואני לא יודעת איך ליצור איתה קשר, אבל אני מאמינה שחיפוש קצר בדפי זהב או גוגל יעזור לך. בכל מקרה, אם את מעוניינת להתחיל שנה הבאה כבר ללמוד מומלץ להתחיל להזדרז כי יש מבחן קבלה ביולי, ואולי יש מכינה בארץ שהיא רלוונטית לגבייך, או כמובן לימודים עצמאיים עם עזרת הנציגים (הם יתנו לך את הנושאים שצריך לדעת בפירוט רחב). המכינה בארץ: http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=18&facId=12&degId=3&instId=162 מקווה שעזרתי... ואם יש שאלות יותר ספציפיוץ, אני כאן, אלה
סגור