פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אור | 19:07  12/03/11
אני כרגע נמצא ברמת מתמטיקה של 3 יחידות בציון 80 . רציתי לשאול אם אני אשפר ל4 יחידות מתמטיקה אני אוכל להתאים לרמת הקורס הנדסה אזרחית בטכניון ? לא עשיתי פיזיקה ... ובכלל אם אני לא טוב במתמטיקה האם הנדאי בניין - ניהול ובנייה מתאים לי ? או שיהווה קושי עבורי ?
שלום אור, כדי לבדוק את התאמתך ללימודים הייתי ממליצה לך לקבל ייעוץ ממחלקת הרישום בטכניון הם יכולים לבדוק את התאמתך מבחינת תנאי קבלה. לתשומת ליבך, לימודי הנדסה בכללותם מכילים המון המון מתמטיקה ופיסיקה בעיקר בשנתיים הראשונות של הלימודים ולכן כדאי שתחשוב לפני שהינך נרשם ללימודים אם הינך מסוגל ללמוד לימודים כאלו. המון בהצלחה רלי
אור | 18:23  13/03/11
כן אבל מדובר בהנדאסי בניין . הוא לומד רק שנתיים ויש הרבה פחות מתמטיקה ופיזיקה מהנדסה רגילה של 4 שנים .
לירן | 21:44  26/06/11
אהלן... אתה מוזמן לבוא ולראות במה עובדים הנדסאים, ואיך מרגישים הסטודנטים האחרים, שלומדים ולמדו הנדסאי בניין. www.CivilEng.co.il הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה.
עידן | 11:41  10/07/12
היי , יש לכם מושג אולי לגבי ניהול פרוייקטים בבניה? אני חושב ללמוד נושא זהבמכללה האקדמית להנדסה. ואני אשמח קצת פירוט ממי שנכיר. אשמח לתשובה.
מיכאל | 12:35  14/08/12
היי, אני ממליץ לך להיכנס לאתר שלהם כאן ולראות בעצמך. http://www.jce.ac.il/category/Proyektim_Bebniya כנס לכאן ותקרא על ניהול פרוייקטים בבנייה. שיהיה לך בהצלחה.
סגור