פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום, אני מחפשת מכללה לתואר ראשון בתעשייה וניהול באזור השפלה . הפנו אותי מכמה מקומות למכללה שהיא שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה . אני מעדיפה מכללה . . . אשמח לקבל עזרה תודה
לא הבנתי למה את מחפשת דווקא מכללה. הרבה מקומות עבודה גדולים מעדיפים בוגרי אוניברסיטאות על פני בוגרי מכללות, בדרך כלל בוגרי אוניברסיטאות מתחילים בשכר גבוה יותר וגם במבחנים חיצוניים הם מצליחים יותר. אני חושב שאת לא צריכה לחפש רק מכללה אלא לפתוח קצת את הראש לכיוונים אחרים. גם אם האוניברסיטה קצת רחוקה מהבית ותצטרכי לשכור דירה - זאת אחלה הזדמנות להכיר אנשים חדשים, ללמוד להסתדר לבד. אל תשכחי שלא רק את מגיעה לאוניברסיטה ממקום רחוק, יש עוד אלפי סטודנטים כמוך שלומדים באותה אוניברסיטה ומהר מאוד נוצרים חיי חברה מדהימים.
היי בת- אל, מכללות באזור השפלה שמלמדות לימודי הנדסת תעשייה וניהול: סמי שמעון ומכללת רופין. כדאי שתבדקי איתם לגבי תנאי קבלה ותוכניות לימודים. המון בהצלחה רלי
היי אני אישית לומד באפקה תעשיה וניהול אומנם אפקה זה בת"א אבל זה לא כזה רחוק מאזור השפלה. יכול להמליץ לך על המכללה כמקום טוב ללמוד בו תעשיה וניהול. משנה לשנה הרמה של המכללה עולה ועד כמה שאני רואה דיי נחשבת בקרב אנשי תעשייה (גם הייטק). בנוסף את יכולה לבקש נתונים על בוגרים שעובדים בתעשייה וזה די משקף את מקובלות המוסד בתעשייה. קיים גם חוג לתואר שני, לדעתי זה גם מעיד על רמה של המקום.
סגור