פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום אני רוצה ללמוד בשנה הבאה הנדסת תעו"נ ואני מתלבט אם לעשות זאת בטכניו או במכללה להנדסה בירושלים. אני מתקבל בלי בעייה לשניהם, אך אני ירושלמי, והרבה אנשים אמרו לי שההבדל בין המוסדות והרמה הם גדולים, ולכן כדאי לי להשקיע וללמוד בחיפה. עד כמה משמעותי הפער, הן בלימודים והן במציאות עבודה לאחר מכן.? כמו כן האם ניתן להשיג מלגות למכללה להנדסה שלא על בסיס סוציו אקונומי בלבד?
שמיר שני | 09:54  07/03/10
שלום לך, מספר נקודות על הלימודים במכללה האקדמית להנדסה בירושלים : 1. הרמה האקדמית גבוהה מאוד - דוגמה אחת לכך הינה שיתוף פעולה שמקיימת המכללה עם הטכניון שבחיפה בתחום ההנדסה האזרחית - כאשר תואר של הטכניון בהנדסה אזרחית נלמד בשנתיים בראשונות אצלנו בירושלים ושנתיים נוספות בטכניון. אנו המכללה היחידה בארץ המקיימת שת"פ מסוג זה עם הטכניון. 2. ישנן אפשרויות סיוע שונות ומגוונות, לדוגמה מלגות הצטיינות שאינן מותנות בפרמטרים סוציו-אקונומיים והינן כתלות בנתוני הקבלה של המועמדים. 3. שת"פ הדוק עם התעשייה - טבע מקיימת עם המכללה שיתוף פעולה וקשרים הדוקים במגוון תחומים וכן חברות נוספות כגון AVX, NDS,RAD,אינטל ועוד רבות וטובות. כמו כן למכללה מדור הכוון תעסוקתי המפרסם לסטודנטים משרות פנויות בתעשייה כבר במהלך הלימודים ומקיים כנסים ומפגשים המקשרים את הסטודנטים והבוגרים לשוק התעסוקה. נשמח להרחיב יותר באם תרצה (טלפון 02-6588000) ושיהיה בהצלחה בבחירת מוסד הלימודים, שני
סגור